اس ام اس آشتی کردن
نوشته شده توسط : محمدرضا

                              

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار

♥♥♥

اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود .

♥♥♥

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپردن / نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن…

♥♥♥

اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش

♥♥♥

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم / هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره…

♥♥♥

منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم…. منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم …

♥♥♥

مرا ببخش که همیشه می گویم دوستت دارم / مرا ببخش اگر می بینم که نیستی و باز هم از آن چه نباید ، می گویم / مرا ببخش اگر دل داده گی ات را برای خود می خواهم / من آن یار بی غم نیستم


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1068

|
امتیاز مطلب : 381
|
تعداد امتیازدهندگان : 123
|
مجموع امتیاز : 123
تاریخ انتشار : 17 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست